* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUReklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów Termin: 2025-11-27 - 2025-11-28 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Skuteczne sposoby na realizacje celów sprzedażowych - 2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla osób, które zajmują się sprzedażą produktów i usług Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia ![]() |
Sztuka rozmów oceniających- jak wyznaczać cele, jak oceniać by motywować? -2 dniowe warsztaty praktyWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej. Rozmowa oceniająca jest ważnym elementem, ponieważ służy podsumowaniu pracy oraz wzmocnieniu motywacji pracownika. Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia ![]() |
Zapraszamy Państwa do udziału w drugiej ogólnopolskiej konferencji przeglądowej : ISO Poland 2009.2009-05-11 12:56:22Do dyrektora zakładu oraz pełnomocnika jakości: Zapraszamy Państwa do udziału w drugiej ogólnopolskiej konferencji przeglądowej : ISO Poland 2009. *Nowe drogi standardu ISO!* |
![]() |
Inżynierskie Targi Pracy2009-03-09 13:50:18Inżynieryjne Tragi Pracy Politechniki Śląskiej odbędą się 17 marca 2009 roku w godzinach 9.00-15.00 w nowej hali Ośrodka Sportu Politechniki Śląskiej. |
![]() |
Zapraszamy Państwa do udziału w regionalnej konferencji przeglądowej - ISO Poznań 20092009-02-23 13:42:04Będziemy omawiali najważniejsze problemy dt ISO w Polsce: * Czy warto wdrażać rozwiązania organizacyjne oparte na standardzie ISO 9001?* Jaka powinna być rola i faktyczne znaczenie pełnomocnika zarządu ds. wdrożenia systemu zarządzania jakością? * Jak doskonalić zarządzanie firmą, czego należy się uczyć, jakie kwalifikacje nabywać i rozwijać?* Czy rozwiązania oparte na ISO sprzyjają obsłudze klienta? 1. Czy ISO nie stoi przysłowiowym bokiem do marketingu?* Czym jest analiza procesowa? Jak ją przeprowadzać w firmie? Na czym polega analityczne spojrzenie na organizm firmowy. Pułapki tego rodzaju podejścia.* Jakim językiem mówić o ISO?... i wiele innych, ważnych tematów! |
![]() |
SZKOŁA NEGOCJACJI – grupa training & consulting2008-10-20 14:50:33Współtwórcami programu Szkoły są menedżerowie dużych organizacji, ludzie którzy w ciągu ostatnich 5 lat prowadzili największe transakcje, osiągali rekordowe wyniki i odnosili spektakularne sukcesy w polskim biznesie. Podzielą się swoim doświadczeniem negocjacyjnym i biznesowym z uczestnikami Szkoły. Będą komentowali gry negocjacyjne opracowane na podstawie prowadzonych przez nich transakcji. Pierwsza w Polsce roczna Szkoła Negocjacji oparta na praktyce biznesowej |
![]() |
Badania rynku pracy w Wielkopolsce2008-08-18 11:33:02Doradcy zawodowi Fundacji Aktywności Lokalnej podkreślają, że wybierając swoje miejsce zawodowe należy kierować się własnymi predyspozycjami zawodowymi. Następnie należy poznać otaczający nas rynek pracy. W tym celu Fundacja Aktywności Lokalnej postanowiła zbadać jak się ma rynek pracy w Wielkopolsce, w okresie lipiec/sierpień. |
Szkolenia szkolenia biznesowe Europa i nie tylko, Pomorskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.